Waarom een beursgoochelaar huren een goed idee is
Denk je er over een beursgoochelaar in te schakelen? Een goed idee! Zoals ik al eerder heb uitgelegd kan een goochelaar op diverse momenten van dienst zijn op een beurs. Zowel tijdens de opstart uren, piekmomenten en aan het eind van de dag is een beursgoochelaar heel goed inzetbaar. Maar waarom is het inzetten van een goochelaar op een beurs zo interessant? Ik leg je graag uit hoe ook jij een beursgoochelaar kunt inzetten voor zakelijke doeleinden, en waarom dat zeker op een beurs een slimme zet is.
Prijzen aanvragen Contact opnemen
Een goochelaar vestigt aandacht op je product, dienst of boodschap
Het inzetten van een goochelaar is een ideale manier om aandacht te vestigen op je product of marketing boodschap. Als je een nieuw product of een nieuwe dienst wilt lanceren of iets op een bijzondere manier wilt presenteren zorg ik er met mijn aanwezigheid voor dat je als bedrijf een krachtige boodschap uitzendt. Door mij als goochelaar in te zetten komt je boodschap veel sneller aan en trek je bovendien veel meer publiek. Meer bezoekers op je stand en meer mensen die je boodschap of product onthouden zorgen natuurlijk direct voor meer goede leads en hoogstwaarschijnlijk ook voor meer omzet. Daarom is een goochelaar een belangrijke hulpbron bij het boeken van succes op een beurs.
Waarom helpt de aanwezigheid van een goochelaar op een beurs?
Een tentoonstelling of beurs is niet altijd even enerverend. Als bezoekers een tijd aanwezig zijn en al veel stands hebben bezocht is een goochelaar die vertier biedt een verademing. Even ontspanning én een enerverend moment, even totaal iets anders. Juist dat werkt geweldig als marketingtool van je product of boodschap. Maar ook voor mensen die net op de beurs zijn zijn beursgoochelaars altijd een hit. Mijn magie zal bezoekers even laten stoppen en hen interesseren voor jouw bedrijf. Natuurlijk pas ik mijn script altijd aan op jouw producten en diensten. Zo laat ik mensen weten waarom het goed is zaken te doen met jouw bedrijf. Mensen die gestopt zijn voor mijn act zijn daarna al geïnteresseerd in jouw product of boodschap. Ik hoef hen na afloop van mijn magische vertoningen alleen maar door te sturen naar jouw personeel op de stand.
Een goochelaar zorgt voor een gezellige drukte
Als je regelmatig op een beurs staat weet je als geen ander dat er diverse manieren zijn om mensen naar je stand te “lokken”. Maar alleen een goochelaar weet echt goed hoe hij drukte kan creëren op je stand. Hij brengt jouw boodschap over terwijl hij geroezemoes en opwinding veroorzaakt in zijn directe omgeving. De magie van jouw marketingboodschap wordt zo een enorme publiekstrekker. In mijn act wordt natuurlijk een boodschap verweven die nieuwsgierig maakt. Zo komen er na de act meer mensen op jouw standmedewerkers af die meer willen weten over jouw product. Tenslotte verleid ik hen niet alleen met magische trucs, ik kan me ook goed verdiepen in jouw boodschap en met kennis over je product of dienst praten.
Een goochelaar heeft niet veel nodig op een beurs
Magie is interessant en boeiend voor iedereen, man én vrouw, ongeacht hun leeftijd of achtergrond. Voor een goochelaar op een beurs hoef je daarom niet veel extra’s uit de kast te halen. Je hebt er ook helemaal geen grote stand voor nodig, tenslotte kan ik overal mijn magie uitvoeren. Daarom past een goochelaar op een beurs meestal wel in elk marketing budget en heb je geen extra mensen nodig. Je kunt me al voor een aantal uren per dag huren en ik ben overal in Nederland beschikbaar. Mijn act zal veel positieve reacties van bezoekers opleveren. Ik ben professioneel en werk graag met je samen. Als je wilt dat mensen stoppen bij je stand, maak dan een afspraak voor een samenwerking op je stand. Mijn magie zal je zeker helpen.
Waarom Alex Buijk huren?
Mijn trucs zijn altijd maatwerk. Jouw bedrijf is altijd de ster in mijn verhaal. Ik neem je marketing boodschap mee in mijn acts en zal me altijd concentreren op de wensen van je (potentiële) klanten. Ik ben daarom niet alleen vermakelijk, maar ook zakelijk gezien is mijn aanwezigheid zeer effectief in het overbrengen van jouw boodschap. Ik ken de marketing wereld en weet exact wat business to business verkoop inhoudt. Daarom zal ik de taal spreken van jouw bedrijf én je klanten.